Se estás de exames conta con nós 2.0

domingo, 31 de agosto de 2008

Chega setembro, e con el os exames, as presas, os apuntes de última hora, chapar ata quedar esgotado.

Sabemos que ás veces estudiar custa demasiado, en Ourense fai moito calor (inda que este verán non tanto) e por iso non queremos que quedes a durmir se tés que estudiar, tés unha alternativa. Todos os martes a partir das dez e media e ata que o corpo aguante ou peche a biblioteca do campus novo, nós imos ir estudiar, e se te apuntas eu aguanto mentres ti aguantas e viceversa, gañamos todos.

Estamos no campus para axudar.

La biblioteca del campus ya abre en horario "de estudio"

martes, 19 de agosto de 2008

Desde ayer la biblioteca del campus ya tienen un horario normal para estudiantes. Hasta el día 29 de este mes de agosto abre por semana desde las 9 de la mañana hasta la medianoche, y desde el día 1 de septiembre hasta fin de exámenes, día 18, abre desde las 8:30 de la mañana hasta las 3:00.

Los fines de semana de este mes de agosto abre desde las 9 de la mañana hasta las 7 de la tarde y los días 6,7,13,14 de septiembre abre desde las 8 de la mañana hasta las diez de la noche.

Mucha suerte a todos y recordaros que durante exámenes haremos las jornadas de apoyo al estudio nocturno. ánimo, que el esfuerzo siempre acaba teniendo recompensa.

Xornadas de apoio ó estudio noturno

sábado, 16 de agosto de 2008

Para esta quenda de exames de setembro imos repetir a actividade "Se estás de exames conta con nós", de forma que iremos poñendo as datas nas que imos estar na biblioteca e tentaremos colgar anuncios nas aulas dos campus, pero se estades interesados en colaborar con nós enviade unha mensaxe ó noso mail.

Un saúdo e moita sorte nos exames.

Llegan los exámenes

viernes, 15 de agosto de 2008

Se acercan los exámenes de septiembre, y por si hay algún despistad@ os dejamos las fechas y horarios:

E.S. de Enxeñería Informática

Facultade de Ciencias

Ciencias da Educación

Facultade de Ciencias Empresariais

Facultade de Dereito

Facultade de Historia

E.U. Enfermería (no disponibles)

Titulacións da UNED

Novasourense

Novasourense
 
Estamos en el campus - Templates para novo blogger